Familj

Hej!
Tyvärr har jag inte haft mycket tid att scrappa det senaste, men 1 LO har jag gjort.
Den är på min man och hans 4 systrar. Jag måste säga att den blev precis som jag tänkt mig. Det är nog första gången. Vad jag märkt är att om jag absolut vill göra färdigt en LO på stubinen blir den inte lika bra som när jag går ifrån den ibland. Man får nya idéer när man kommer tillbaka, kanske tar bort något eller lägger till.
På denna har jag gjort en blomma av en sidenpåse, ni vet som man får när man köper ett smycke.
Blev lika bra som jag tänkt mig!
Hjärtan och rosett har jag klippt ut från en inredningstidning.
En sak som jag är så glad att jag köpte från Grodans är min edgescraper. Hur kunde jag ha levt utan den? I love it!!!
Men ni kanske vill se min LO?
Här kommer den.
Kram
Lotta



En närbild på sidenblomman:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0