Kusiner

Hejsan,
Idag är det nästan snöstorm ute. Det blåser, är jättekallt och snöar! det är nog första året sen jag kom till Belgien som det är så kallt och mycket snö. Jag älskar det speciellt när jag kan sitta inne och tända brasan.
Min stackars lilla hund Castor började hosta igår, så nu måste han ta tabletter. Han ser så ynklig ut.... stackars liten.
Jag gjorde en LO med alla kusiner här i Belgien. Det är ett kort som togs för många år sedan, men det är nog också det enda där alla kusiner är samlade. Jag blev nöjd med resultatet. Se för er själva, jag har använt bling och spets som jag älskar! Rosorna kommer från Grodans och pappret också:







Och en bild på utsikten från mitt sovrum med all snö, är det inte vackert?



Ha det gott
Kram
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0