Hej!

Hej,
Nu är jag tillbaka med lite nytt. Äntligen har jag haft lite tid åt att scrappa. Dessutom hade jag nya fina papper och annat smått & gott som Katleen hade med sig från Grodans.
Jag scrappade en LO efter utmaningen hos Grodans, men tyvärr var jag lite sen.... När jag tittade in på Grodans Blogg såg jag att vinnaren redan hade publicerats :( Det får bli nästa gång. Här kommer iallafall LO:n som jag blev jättenöjd med!



Sedan gjorde jag en LO med kort på....Matheo :)



Och sist ett litet kort på busungen.



Ha det gott
Lotta

Kommentarer
Postat av: Katleen

fint fint!!

2009-09-21 @ 11:48:51
Postat av: Anonym

Mycket fint Lotta, hästhopp LO´n är riktigt bra. Är det du på hästen?

Lucienne

2009-09-22 @ 08:12:03
Postat av: Lotta

Ja, det är jag på hästen, men det var några år sedan.......

2009-09-22 @ 10:05:48
URL: http://crazyscrappers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0