Hej igen!

Jag är tillbaka med 2 nya LOs. Bilderna är inte så bra eftersom jag fick använda blixten, men men det får duga.
Idag ska jag försöka göra en LO till skissutmaningen på Grodans, men först ska det handlas. Eftersom jag har Mathéo varje dag efter jobbet får jag handla på helgerna istället.
Just nu ska han bara gå hela tidan. Jag har träningsvärk bak på låren och i rumpan! Vem behöver gympa? Det är bara att vara barnvakt :)
Hösten är på väg med stora steg. Det är kallt, blåser och regnar. Regn behövdes eftersom gräsmattan började bli alldeles brun, men kallt, usch nej!!
Först kommer en LO på Mathéos gudföräldrar, Mia min syster och Andy, min son.



En närbild på baksidan av pappret som jag har satt nertill:



Sedan en LO som jag gjorde ihop med en av barnens kusiner. Det var hon som bestämde vilka papper hon ville ha:



Och sist men inte minst..................Mathéo!



Katleen ska till Sverige nästa vecka, och ska ha med sig saker från Grodans som jag har beställt, det ska bli så kul att få det!!
Ha det gott
Lotta

Kommentarer
Postat av: Katleen

Snyggt snyggt Lotta! Och Matheo är ju bara för söt!!! Så stor han har blivit!!

Jap, jag skall plocka, plocka o plocka på Grodans!

2009-09-05 @ 18:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0