Nya LOs

Hejsan!
Jag har varit i farten igen. Den första LOn blev helt annorlunda mot vad jag hade tänkt mig ifrån början. Det är konstigt hur man ibland börjar med en idé och färg, och sedan helt byter under tiden man håller på. Denna slutade med att vara blå & gul.



En närbild på "blomman". Det är cardstock på filt på cardstock. Blev lyckad tycker jag. Jag målade cardstock med acrylfärg som jag också använde på själva LOn.



Nästa LO är på mina 2 älsta barn som spexar:



Ha det gott och scrappa på!
Lotta

Kommentarer
Postat av: Lucienne

Mycket fint Lotta.Härligt med svenska färger i Belgien. Jag gillar upplägget med de 4 fotos från skolan, numreringen är ju fiffigt.

Lon med dina spexare är väldigt harmoniskt.

Lucienne

2009-10-22 @ 08:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0