Bullberg

Hejsan,
I söndags bakade jag massor med bullar! Det var ju bullens dag, så det var ett måste. Dom blev lyckade och det märktes. Barnen kastade sig över dom och åt så jag trodde att dom skulle spricka allihop! Min man stod och åt 10st i rad!! Kolla vad fina dom blev:



Efter det scrappade jag för fullt! Jag har sådan lust att scrappa just nu att det bara kliar i fingrarna så fort jag kommer hem från jobbet. Tyvärr blir det inte av så mycket på veckorna, men jag tar igen mig över helgen!
Här kommer den första:

En liten närbild:

Och så en till:



Och en närbild på min freestyle doodling. det är första gången jag ger mig på det. Jag ville klistra på pärlfloss, men den var för stel så det gick inte så bra. Om någon har en bra idé tar jag gärna emot den. Det slutade med att jag tog färg istället så det blev lite 3d effect. Kolla den helt underbara bradsen!!



Jag håller på med ett kort just nu som kallas för "trishuttercard". Jag hoppas det blir lyckat. Ska bara decorera det så får ni se resultatet.

Ha det gott
Lotta


Kommentarer
Postat av: Katleen

dom va jättegoda!! Nyfiken efter kortet!!

2009-10-07 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0