I farten

Ja, jag har scrappat mera! Jag vill göra färdigt Mathéos album innan dopet i början av augusti, så jag har inte mycket tid på mig.
Jag var barnvakt igår hela dagen. Vad kul vi hade, men vad huset såg ut .....! Efersom jag inte har en pool improviserade jag med en balja, om ni visste vad kul han hade i den. Det var ju så fint väder.
När Anna & Cedric hade hämtat honom började jag scrappa och detta är resultatet. Jag är inte van att scrappa med flera kort, men blev nöjd med resultatet:
I högra hörnet satte jag ett nät med glitterklister. På textremsorna ser man inte texten, men jag har skrivit i grönt.



Här busar han med Anna:



En närbild på "grungeboard" från Tim Holtz som jag bara älskar!!



Här kommer ett kort på Mathéos pool:






Kommentarer
Postat av: Carina

Underbara lilla killen! Ser jättehärligt ut!



Jag blev glad av din kommentar hos mig - tack!

2009-07-18 @ 20:35:52
URL: http://www.infingfunderar.blogspot.com
Postat av: Lucienne

Fiiiina LOs Lotta, jag gillar när det är mer än ett kort.

Så söt Mathéo är, härligt med barnbarn.

Kram,

Lucienne

2009-07-19 @ 09:05:16
Postat av: Yoli Design

Hej hej tjejjen...

Klart det går att beställa smycken även om man inte bor i Sverige!! Köparen står för frakten, så det är ju inga problem för mig! :D



Välkommen att beställa om du är sugen på lite smycken!! :D



Kraaaaaaaaam

2009-07-19 @ 18:51:56
URL: http://yolidesign.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0