Tillbaka

Hej!
Jag är tillbaka igen. Tack Katleen för den fina Award jag fick!! Ger mig en spark i baken att sätta igång. Det har varit ett tag sedan, men mycket har hänt sedan sist.
Det viktigaste är nog att jag har blivit mormor. Lille Mathéo föddes den 21:e november. Han är den sötaste lille pojk som finns! (som varenda mormor säger.....)
Just nu bor alla här hemma tills lägenheten är klar, någon gång i mars. Tills dess passar jag på att leka paparazzi och tar kort varje dag. Eftersom mitt scraprum är oanvändbart just nu p.g.a att det ligger babysaker överallt så tänkte jag lägga in lite kort här istället. Det kommer att bli mycket scrappande när allt går tillbaka till normalt igen.
Prata om babysaker..... det är inte bara i mitt scraprum det finns, men överallt. Tänka sig att en pytteliten bebis ska ha så mycket "saker". Jag ska kort som bevis. Tills dess ha det gott.
Kram till alla
Lotta


Kommentarer
Postat av: Katleen

Välkommen i bloggvärlden igen!

2009-01-25 @ 18:44:37
Postat av: Lucienne

Välkommen tillbaka, och Grattis till barnbarnet.

Hoppas att du skall få scraptid igen och att vi snart få se kort på lille Matheo.

Kramis,

Lucienne

2009-01-31 @ 22:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0