BUMBO!

Den efterlängtade Bumbo har kommit! Kolla här.



Fantastisk, varför fanns inte den när mina barn var små? Mathéo älskar att sitta i den!
Igår satt han på köksbänken medans jag lagade mat och diskuterade.
Sedan satt han i storarummet och observerade allt och alla. Ända negativa saken kan vara att Mathéo som rör på sig non stop kan inte sparka med benen, men jag tror det blir bättre när han Är lite äldre; Definitivt ett bra köp! Jag rekomenderar den till alla föräldrar.



Castor & Garfield är kompisar! Garfield kanske älskar Castor mer än tvärtom men, men....Castor får inte ens vara ifred i "sin" fåtölj. Bevis nedan:



Ha en härlig helg!!
Kram
Lotta

Kommentarer
Postat av: Katleen

Woooooooow i luuuuuuve the Bumbo tror jag skall skaffa barn bara för att jag vill ha en BUMBO hahaha

Så cool han sitter i den!!!



2009-02-08 @ 19:19:07
Postat av: Anonym

Så stor han är redan.

Måste nog till Belgien och se hur en sån Bumbo ser ut irl.



Lucienne

2009-02-13 @ 05:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0