Semester!!!

Ja nu har semestern verligen börjat!! Härligt!
Först har det varit Mathéos dop, med mamma, pappa och min syster Mia som kom från Sverige. Det var så kul att ha dom här även om det gick alldeles för fort.... Men nu har dom åkt tillbaka och huset har blivit tyst. Man märker inte hur stor plats dom tar förrän dom har åkt. Ingen att sitta och discutera med till långt in på natten.
Men det har gjort att jag har hunnit scrappa lite idag.
Den första är en sida som jag såg i en tidning och tyckte var häftig, så jag har scrapliftat den.



Sedan kommer en på..........................................Mathéo naturligtvis! Jag har tagit olika kort när han ler, vilket han gör jämt. Är en väldigt glad bebis.



Och till sist min systers hund Schmoo, ja hon heter Schmoo ni har inte läst fel... Hon kom med hit till Belgien och är ju bara så söt.



Ha det gott
Kram
Lotta


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va???? Har du storlek 40 i skor????

Bjuder du inte på bilder från dopet?

2009-08-13 @ 15:34:55
Postat av: Anonym

Det va jag Katleen som skrev!

2009-08-13 @ 15:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0