Tillbaka

Nu är jag tillbaka igen! Vad roligt det var att kunna scrappa igen. Inte för att jag inte har kunnat scrappa, men tiden saknades. Jag har fått låna Katleens Quickutz, och det var så kul! Bokstäver bara sprutade ut... :)
Annas mage bara växer & växer. Hennes pojkvän sa häromdagen att nu vill han se bebisen. Ja vem vill inte det, men det är ju fortfarande 2 månader kvar. Tiden går så fort. Jag tycker inte det var länge sedan Anna talade om att hon var gravid.
Jag lägger först ut en LO i vintage eller heritage stil, är inte säker på vilket det är....





Nästa är en helt "vanlig" LO utan speciell stil. Jo, kanske Lotta stil?



Resten lägger jag in ikväll, för datan är såååååååå långsam här på jobbet. Å andra sidan ska man väl inte göra sånt här på jobbet kanske :)

Ha det gott
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0