Norra Sverige

Jag fick se mycket på 48 timmar!!
Känner mig lite som en japansk turist : )

Här kommer lite bilder, men som sagt jag är ingen fotograf, och säljaren som jag va uppe hoss inte heller, så det blev inga bra bilder.

Lite ledsen blev jag att jag inte hann ta ett kort när vi landade i Kiruna!! Det tog lite tid för min hjärna att fatta hur vackert och underligt det va!!!

Så först ICEHOTEL fast smällt :)
Men dit skall jag igen

image116

Och så ett stop vid polcirkeln

image118

Sen va vi i Gällivare

image117

Och så fick jag se RUDOLF!!!!!

image119

Sen va vi i Kalix, Boden, Piteå och Luleå

image120

image121

image122

Och sen hemvägen... Stockholm

image123


När jag sen i torsdags gick till tågstationen ifrån jobbet skoja om att det luktade bensin bläää

En sak är säkert jag skall upp igen nån sommar för att fjällvandra och en vinter för att sova på ICEHOTEL.

Och Hans, du måste upp där!!!!!

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh vilka fina bilder! Något att scrappa med!!!

2008-05-25 @ 19:47:55
URL: http://www.piakron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0