Glad Påsk

Oej jesus va skönt med långhelg, man hinner ju göra massor!
Jag har gjort 2 kort, fast dom visar jag nästa helg eftersom jag vill skicka iväg dom först;

Kolla in Tyson, vaddå bortskämt hund!!!!!!!!!!

image77

Och så letade jag inspiration innan idag och när jag pratade med min lillebror Stefan så sa han:
Jag är inspiration!!
Så då kom jag på vad jag kunde göra med detta papper, det är så fiiint tycker jag men aj så svårt att göra nåt med detta.
Men jag blev rätt så nöjd med resultatet, tycker inte att det fick vara så mycket mera eftersom pappret ger tillräckligt med detaljer.

Det ser lite snett ut men det är kameran; hihi

image78

Så nu skall jag skapa 1 LO till efter tävlingen som finns på
http://scrapgarden.blogg.se/

Ha det så bra.
Katleen

Kommentarer
Postat av: Anette

Snyggt tjejen!
Så inspirationen kom i alla fall?! Ha, ha...
Jag älskar me det pappret, men jag har inte kommit på vad jag ska använda det till än... Funderar på en tavla till sovrummet där vi har orange och brunt. Nu ska jag scrappa igen - tack för inspirationen! KRAM.

2008-03-23 @ 17:55:41
URL: http://www.anettesfoto.blogg.se
Postat av: Mamma

Stefan är verkligen INSPIRATION. Ja alla mina tre barn är inspiration, dem får mig iallafall alltid att le.
Vem är det som inte få vara i soffan?

2008-03-23 @ 22:02:09
Postat av: Lotta

Ja,ja jag trodde att Tuson inte fick vara i soffan...Jättefin LO!
Vi ses imorgon
Kram
Lotta

2008-03-24 @ 08:14:31
URL: http://crazyscrappers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0