Anna

fyller 21 idag, så jag har gjort ett kort. När jag såg resultatet tänkte jag att det är inte min grej att göra kort.....
Som tur är kan det ju bara bli bättre! Jag får fortsätta träna. Jag bakar en kaka som vi ska ha ikväll efter det vi ätit en "raclette" som Anna har "beställt" till middag ikväll.
Igår var jag på konsert med Anna, Johan och deras respective. Vi såg en fransk artist som heter Christophe Mae. Det var så kul, och vilken konsert! Den varade i 2h30! Folk var helt vilda och det var en jättefin stämning. Det var så att vi inte ville det skulle ta slut! Det kommer definitivt att bli fler konserter! Jag hade inte varit på en sen jag gick i skolan, och det är längesedan......
Här kommer Annas kort.
Ha det så bra
Lotta

Anna 21

Kommentarer
Postat av: LenaS

Åh vilket gulligt kort!
kramis/LenaS

2008-03-05 @ 15:30:56
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0