Jag har varit

på Swescrap!! Vad då stolt eller? Här få ni se inlägget.
Jag har inte haft mycket tid att scrappa just nu, men det kommer snart. Har ni sett Anna's bebis? Det är kul att kunna följa hur många dagar det är kvar.
Snart har jag semester! Vad skönt det ska bli. Hoppas det blir fint väder, så jag kan jobba lite i trädgården. Mamma & pappa kommer och hälsar på också, och det ska bli kul att  ta hand om dom lite. Med lite tur kommer min syster Mia också. Det kommer att bli ett proppfullt hus, och det älskar jag!
Ni får ha det så bra alla,
Kram
Lotta


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Så fin LO du gjort, kul att kika in här och se allt fint du gör!!

Kram

2008-06-18 @ 07:12:17
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0