Hejsan Hopsan

Nu kommer jag med ett par inlägg igen. Jag väntar otåligt på min beställning från Grodans. Jag gick verkligen lös och köpte ganska mycket....... Oj, oj, jag får nog lugna ner mig ett tag nu :)
Det första inlägget är ett kort till en liten flicka som konfirmerade sig förra helgen. Jag använde glitterlim på vingarna, men det syns inte på kortet.
Hon tyckte det var jättefint.

360408-124

Här kommer nästa sida i mitt barnbarns album. Det runda arket såg jag i den lilla affären vi har här i byn. Dom använder dom att lägga kakor på, så jag bad att få köpa några, men det ville hon inte, istället gav hon mig en hel hög! Tack för det!

360408-125

Det var allt för denna gången. Jag måste städa lite också, fy vad tråkigt :(
Ha det gott alla scrappisar!
Lotta

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket härligt album det kommer att bli!

2008-06-01 @ 18:14:04
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Katleen

så¨fint !!!

2008-06-02 @ 12:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0