Utmaning

Jag har fått en utmaning av Katleen där reglerna är de följande:
Svara på frågorna och skriv ner svaren i din blogg.
Välj ut 6 personer som du vill veta mer om och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på frågorna.

5 saker som fanns på din Att göra lista idag?
1)Mocka i stallarna
2)Städa
3)Tvätta lite kläder
4)Scrappa lite
5)Laga mat

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Juli för 10 år sedan???Det är ju så längesedan:)
Jag var hos mina föräldrar i Italien med barnen.

Ställen du bott på?
Här kommer listan:
Göteborg
Poona (Indien)
Tabriz (Iran)
Kitwe (Zambia)
Lubumbashi (Zaire)
Port Elisabeth (Syd Afrika)
Rävlanda
Gränna
Haillot (Belgien)

5 saker du skulle göra om du var biljonär?
1)Betala alla lån... för hela familjen
2)Köpa hus till mina barn
3)Köpa en ny bil
4)Köpa min älsklingshäst (Rodjero)
5)Köpa hus i Sverige


Nu vill jag veta mer om:
Gabriella
Mia
Björn
Nik
Margaretha
Ing-Marie

Kram
Lotta

Kommentarer
Postat av: Lucienne

Jag visste att du hadde bott i många länder, men listan är imponerande.

2008-07-17 @ 20:47:04
Postat av: Åsa/asamia

Tack för besöket i min blogg! Hoppas du har en bra sommar!

2008-07-20 @ 07:55:26
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0