SOL

Vi har haft 2 dagar med sol!!! Jag har hunnit klippa gräsmattan och måla mina fönsterkarmar. Idag har dom sagt att det ska regna igen......Dessutom ska det hålla på åtminstone tills på lördag..
Idag ska jag passa på att måla färdigt inomhus. Jag är snart klar.  Jag känner av det i axlarna och armarna! Jag har muskler som jag inte visste existerade!
Vi har en gammal häst här hemma som ska avlivas denna veckan, och det är inte roligt. Han är väldigt gammal och har nu dessutom blivit väldigt sjuk. Det finns inget vi kan göra längre. Vi har provat alla mediciner, men inget funkar. Det är alltid lika tråkigt för dom är en del av familjen, men det är bättre för honom så han slipper ha ont.
Anna & Cedric jobbar för fullt med sin lägenhet så den ska bli klar innan bebisen kommer. Tiden går ju så fort! Just nu bygger dom väggar eftersom det bara är ett stort rum. Dom ska göra badrum kök och sovrum separat och resten ska vara öppet.

Men, men här kommer en liten LO som jag har gjort. Papper är de underbara Maja Design från Grodans.

Kram
Lotta


Kommentarer
Postat av: Katleen

Hej Lotta,

Det va tråkigt att ni skall avliva hästen,



Du det dåliga vädret skall hålla i sig i 10 dagar till!!!

Tror det skall bli fint fomn den 2 augusti :)



Fin LO, Är det du o Anna?

2008-07-16 @ 15:52:41
Postat av: Katleen

Jag har en liten utmaning till dig i min blogg!

(Om du vill och har tid)

2008-07-17 @ 12:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0