Familj

Det har inte blivit mycket scrappat de senaste dagarna eftersom det är mycket att göra när man är på semester...Jag målar om huset invändigt, och det tar tid. Jag vet nu hur stort huset är!! Har väl gjort en tredjedel iallafall.
Igår bakade Anna och jag bullar som jag tog kort på, och dom blir säkert scrappade :)

Vädret är uruselt! Det bara blåser och regnar hela tiden.....Vilken början på semestern! Jag hoppas verkligen att det fina vädret kommer så jag kan jobba lite i trädgården också, den behöver verkligen det. Den ser ut som en djungel just nu...
Jag vill ju att den ska vara fin tills mamma & pappa kommer, och det är ju bara en vecka kvar.

I vilket fall som helst kommer nu LOn som jag har gjort med material från Grodans så klart.
Ha det gott
Kram
Lotta


Kommentarer
Postat av: Katleen

Fint!!

2008-07-10 @ 09:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0