Ensam

Ja nu är jag aldeles ensam på bloggen. snyft.
Jag hoppas att ni fortfarande kommer in och tittar och lämnar små kommentarer ibland.
Jag har gjort en LO till utmaningen på Scrappiz bloggen, men jag lägger inte ut den förrän jag vet om den kommer med eller inte.
Första dagen på min semester! Vad skönt att kunna sitta och bara ta det lungt.
Igår var ingen rolig dag. Jag var och hälsade på min svägerska som är döende i cancer. Som tur är kan hon vara hemma med sin familj omkring sig. Hon hoppas fortfarande på att bli frisk och det är ju viktigt att hon inte ger upp utan slåss in i det sista. Vilken jä.........la sjukdom!
Idag blir lite roligare, jag ska med Anna när hon rider. Sedan ska det målas i huset. Jag vill ha klart innan mamma & pappa kommer den 20:e.
Nej, nu är det dags att klä på sig kanske?

Ha det gott alla
Lotta

Kommentarer
Postat av: Katleen

Hej



Din lilla semestertagare

Jo självklart kommer jag att besöka din blogg o lämna små kommentarar!



ha det

2008-07-07 @ 10:05:36
Postat av: Lucienne

Jag kommer absolut att fortsätta att besöka din blogg Lotta.

Ha det så bra.

2008-07-07 @ 11:51:43
Postat av: Pia

JAg kommer oxå att titta in i din blogg!

//Pia

2008-07-09 @ 10:06:32
URL: http://piakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0