Hej alla scrappisar!

Jag har varit utan internet i några dagar, och har därför inte kunnat ladda ner bilder eller ens skriva en rad....Men nu är det fart på mig igen!
Jag fick en ny printer av min man i helgen! Jag ville ha en som man kunde trycka ut bra kort med, och det har jag nu. Vad roligt jag ska ha!
Idag hade min son Johan en bilolycka...Jag skulle vilja att den fanns en lag som förbjuder barn att ha körkort :) Jag är lika rädd varje dag att något ska hända. Snart har jag 3 barn med körkort. Fy vad hemskt, även om det är skönt att inte behöva köra och hämta dom överallt.
Som tur är har Johan "bara" lite ont i ryggen. Däremot mår inte bilen så bra....... Men, men..
Nej nu ska jag visa er den senaste LO jag gjort. Hoppas ni tycker om den. Idéen kom från en skiss på "webmosterhelen". (Tack för all inspiration!)

Ha det gott alla!

360408-61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0