Palace Music

Det var namnet på min underbara häst! Se vad fin han är. Jag saknar honom väldigt mycket sen han inte finns längre, men är säker på att han tittar på min uppifrån himlen. Jag hade ett väldigt speciellt förhållande till honom. Han var en del av familjen och var så snäll och mjuk mot alla. Aldrig försökte han bita eller sparka någon, och var helt underbar när barnen red honom. Ja som sagt, han var väldigt speciell.
Jag har skickat in min första LO till skissutmaningen denna veckan på Swescrap, så jag väntar med att lägga ut den här tills dom har valt ut vilka som läggs ut på deras sida.
Allt jag gjort i helgen är från det härliga månadspaketet från Grodans scrapgarden.

Kram
Lotta

360408-96

Kommentarer
Postat av: Katleen

oo så fint

2008-04-14 @ 09:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0