Det snöar igen!

Hejsan,
Idag snöar det igen! Undrar om sol & värme har tänkt sig att komma någon gång........
I tisdags var jag med Anna hos gynekologen. Han gjorde ultraljud, och det lilla, lilla barnet är nu ca 9 mm, och tänk vad fantastiskt att vi redan kunde höra det lilla hjärtat slå! Det var helt fantastiskt! Nu är det en lång väntan till i mitten av november.

Jag har gjort 2 nya LO som jag ville visa er alla. Hoppas ni tycker om dom! Jag har gjort ett stavfel på prinsessa som jag inte märkte innan jag tog kortet, men det är nu rättat. Det är inte lätt när man använder flera språk, till slut blandar man ihop dom. LOn är gjord utifrån en skiss av webmosterhelene. Tack för all inspiration!

Ha det gott alla,
Lotta

360408-91
360408-90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0