Öken i Qatar

Jag hade lite kort som jag tog när jag & min familj var i Qatar för att hälsa på min syster & hennes man. Vi var i öknen där barnen körde med quads. Dom hade jättekul! Bara sand så långt ögonen kunde se, härligt! Det var väldigt populärt att köra både med bil & quad i sanden. Vi fick t.o.m rida på kameler! Det får bli en annan LO.
Naturligtvis gjorde jag ett fel när jag skulle stava Qatar....., men tänkte att det kunde vara en del av scrappingen, så jag strök helt enkelt över bokstaven. Nja, det blev väl ganska OK. Pappret älskar jag, och färgerna också!

Kram
Lotta

QATAR

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint LO:n blev.

Papperna som du undrade över kommer ifrån studio 8 och finns hos scrapbodan!

visst är de sååå läckra!

//Linda

2007-11-13 @ 18:41:06
URL: http://lindaspyssel.blogg.se
Postat av: Helene

Hejsan! Jag passar på att titta in till dig som tack för ditt besök och dina gulliga uppmuntrande ord. Tack, jag blev så glad!!!

Härliga alster du gör, fina färger och härliga upplägg!!!

2007-11-14 @ 14:00:46
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0