JULKORT

Och så scrappade jag och Lotta första gången ihop!!
Det som är lite synd att i lilla Belgien där det finns massor av människor skall man hitta en scrapkompis som bor 9.5 mil bort !!!!!!!!!!!!!!!!!
Men Lotta körde hit, hon hade ett HELT SKåP med sig !!!!
Jag skulle vara så trevlig o baka kanelbullar !!! HAHAHA en annan specialitet av mig !!
Det blidde smörbullar med en gästsmak!!!

Här kommer lite bilder

360408-35

360408-34

360408-33

360408-32

360408-31

Nu skall jag fortsätta scrappa jag har ungefär 7 flamländska kort och 4 svenska julkort kvar att scrappa!! Och ett kort till min granne som fyller 50 på fredag.

En mysig söndag på er alla !!!!

Kram Katleen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0