Cheeky face

Hejsan!
Jag hoppas att alla har en underbar söndag!
Innan jag ska börja städa tänkte jag lägga ut en LO som jag tycker blev jättelyckad. Sakta men säkert börjar jag hitta "min" stil. Denna gången gick jag lös med många saker som jag inte vågat mig på tidigare som t.ex akrylfärg och bubbelplast.
Dom underbara blommorna kommer från Prima Flowers. Fjärilen har jag köpt i en inredningsaffär. Texten har jag tryckt ut på datan. Papper kommer från Maja såklart!! Jag bara älskar alla papper därifrån!
Här kommer min LO, den är på Nicolas, min yngste son, som precis hade tappat en tand och dessutom klippt håret alldeles själv....... Han var då 6 år. Jag älskar detta kortet för man kan se den där glimten i ögat som är så speciell just för honom.



Sedan kommer ett kort från disco kvällen vi hade med alla arbetskamrater för att fira 10 års kundtjänst i Belgien.
Kortet är på det Nordiska teamet. Visst är vi fina, ha ha ha !?



Ha det gott
Lotta

Kommentarer
Postat av: Katleen

Va fint o bra det blev med bubbelplasten! hahaha va är det för några på fotot!!??

2009-09-28 @ 14:21:52
Postat av: Lucienne

Gillar din LO, det blev fint med bubbelplasten.

Jag såg filmen på discodansen, ni hadde visst mycket roligt.

Kram, Lucienne

2009-09-30 @ 05:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0