Mini semester

Hej!
Jag är ledig i 1 hel vecka!!! Vad skönt att få göra vad jag vill när jag vill! Jag ska måla i huset, lägga nytt golv i Johans rum, scrappa och mycket mer. Undrar om jag hinner med allt!? Men det viktigaste är att kunna ta det lungt och förhoppningsvis blir det fint väder.
Anna hade bestämt sig för att baka kanelbullar igår. Hon ringde mig på jobbet och undrade om det var normalt att degen var klibbig.... hon fick slänga allt och skulle baka nya idag. Hon ringde igen, och undrade hur länge degen ska jäsa. Ja mellan 30 och 45 min sa jag. Oj sa Anna, den har jäst i 1 och 1/2 timme och den är fortfarande helt platt!
Min mamma sa alltid "göra om och göra om håller arbetet igång"..... Men Anna är envis och jag är säker på att hon kommer att lyckas med jättegoda bullar.
Imorgon fyller Johan 25!!! Tänk att jag har en så stor pojk! Stor fest imorgon med alla kompisar. Jag hade gjort ett album när han fyllde 18, så jag får hitta på något annat nu. Jag har en liten idé vad jag ska köpa, men det får ni veta senare.

Nu ska ni få se en ny LO till Mathéo's album. Hoppas att ni tycker om den. Jag tycker den blev lyckad. Har försökt att använda runda saker eftersom Annas mage var stor och rund.
Jag har också skickat in en LO till Grodans utmaning. Jag lägger upp den senare.

Ha det gott alla!
Kram
Lotta


Kommentarer
Postat av: Christel

Tack för din fina kommentar i min blogg!

Har kikat runt lite här på din blogg och tycker att du oxå är jätteduktig! ser fram emot att få se ditt bidrag till Grodans utmaning!

2009-07-10 @ 21:30:22
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Katleen

Wow ! den va jättefin Lotta!

2009-07-13 @ 11:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0