Massor med scrap!

Jag har scrappat för fullt i 2 hela dagar! Vad kul det har varit. Naturligtvis är det mest Mathéo, för jag måste ju hinna ikapp med hans album.
Imorgon ska jag in till stan med Anna, Mathéo och Nicolas. Det är ju rea, så vi ska se om vi får tag på något fint.
Sedan blir det till att måla i Johans rum. Golvet är klart och han har sin nya fina sovrumsmöbel. Jag tar ett kort när det är klart.
Annars har jag bara slappat och gjort vad jag haft lust med. Vad härligt!!!
Hoppas ni tycket om mina LO's, här kommer dom.
Det mesta jag använt kommer från Grodans såklart!

Ha det gott
Kram
Lotta








Kommentarer
Postat av: Katleen

ja jesus i himlen vad du har varit farten då! Kan säga att det är mycket mindre fart på oss här på jobbet ; )!

2009-07-14 @ 09:19:43
Postat av: Christel

Wow vad kreativ du har varit!!!!

2009-07-15 @ 12:38:25
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilka härliga LO:s!

2009-07-19 @ 16:01:14
URL: http://lindaspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0