JAG ÄR VARM!!

Hej!
Jag håller på att smälta i denna hettan! På jobbet är det ganska OK på morgonen, men på eftermiddagen blir det stekhett. Vi har aircondition, men den funkar inte så bra.....
Det ska bli skönt att snart ha en vecka ledigt!
I måndags pajade min bil på vägen hem från jobbet. Som tur var kom Johan och räddade mig, och jag har kunnat haft hans bil hela veckan eftersom han har använt sin motorcykel nu när det är så fint väder. Förhoppningsvis blir bilen klar idag. Den börjar väl bli lite gammal och sliten, men jag har inte råd att köpa en ny just nu, så vi får se vad som händer.

Jag har gjort en ny LO som jag tycker blev väldigt lyckad. Jag har använt de helt underbara papper från Maja som kan köpas hos Grodan. Blommor kommer faktiskt från Ikea! Jag hittade dom sist jag var där och tänkte att dom kan jag ju använda! Det är inte klokt att varje gång jag är i en affär och ser något tänker jag på vad jag kan göra med det när jag scrappar.

Ni får ha det gott i värmen, det är ju snart helg!!!
Kram
Lotta





Måste visa en bild på Castor och Mathéo också!


Kommentarer
Postat av: Lucienne

Här är det hot också, och nu har det kommit giftalger i havet, så glöm svalkande doppet jag har sett framemot till helgen.

Snyyyyygt din LO har blivit. Jag tog mig tid igår att skapa lite själv också, behövde ett kort till Tim som fyller 32 nästa vecka.Jag visar dem snart i Grodans blogg.

Kram, Lucienne

2009-07-03 @ 08:07:33
Postat av: Katleen

Fint fint, Castor & Matheo är ju sååå söta!

2009-07-06 @ 12:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0