Scraprum!!!

Jag vet att det var längesedan jag hört av mig, men just nu går helgerna till att göra iordning mitt alldeles nya scraprum. Det kommer att bli jättefint! Förra helgen la Johan, min äldste son, in parkettgolvet. Nu är det "bara" att sätta upp hyllor och ta in bord. Jag var på IKEA och köpte hyllor, men tog naturligtvis fel..... Det blir ju bara till att åka tillbaka igen, men det får bli till helgen, för med jobb och allt annat är jag alldeles för trött under veckan.
Jag tar kort för att visa er alla när det är klart, och då kommer det att scrappas minnsann!
Katleen och jag kommer att ha en liten scrappträff här hos mig då för att inviga rummet.
Men jag bara suger in all inspiration jag får från diverse bloggar & sajter tills när jag kan sätta igång igen. Det kliar i fingrarna!
Garfield växer och blir busigare för varje dag som går. Hans nya grej är att hänga i gardiner.....och naturligtvis att terrorisera kaninen. Men man förlåter honom allt för att han är söt.
Ni får ha det så bra alla scrappare!
Kram
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0