Nytt inlägg

Hej igen,
Ja, jag är i farten... Det är verkligen roligt med en blogg!
När jag var i Sverige i sommras bestämde jag mig för att göra ett album om min familj. Jag ville veta lite mer om var jag kommer ifrån, så jag åkte runt till alla i familjen och samlade ihop en massa gamla foton, tidningsutklipp mm. Först hade jag tänkt att göra en planch med ett klassiskt familjeträd, men kom ju snabbt på att jag inte skulle få plats med allt jag ville. Nästa lösning var att göra ett album, vilket jag bestämde att göra.
Nu har jag gjort färdigt ganska många sidor, och kommer att visa dom allt eftersom jag blir klar. Det kanske ger idéer till andra ,hoppas jag. Dessutom tar jag gärna emot nya idéer! Som tur är har jag Katleen som hjälper mig när jag "sitter fast" med ett kort. Första kortet jag visar är på min älskade mormor & morfar när dom var unga.
Ha det så bra,
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0