Hejsan hej

Lotta och jag har tagit det stora steget at skapa en blogg ** Efter att ha blivit stora scrapalcohilcs**
Lotta är också duktig på scrap hon kommer på jätte bra ideer dagligen !!!

Själv är jag då Katleen och 28 år (om 12 dagar och 1 månad) Och bor i Belgien, Hasselt. Min lilla familj består av en hund Tyson en kat Felix (fast det är en hon), 2 höns och min pojkvän David.
Det är tack vara min mamma Lucienne jag upptäckte scrapbooking, det är hon som äger butiken
Grodans Scrapgarden LMH i lilla Bromölla och u även www.grodansscrapgardenlmh.e-butiken.se

Lotta och jag kommer att vissa er våra fina alster och kort och prata lite om det dagliga livet. För tyvär kommer jobbet emellan ibland ..... hihihi eller hur Lotta ** ?

Jag hoppas att ni blir nyfikna på detta och ni är välkomna med ideer tips o tricks ....

Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0