GRATTIS

.......på födelsedagen Katleen! Jag hoppas du har haft en skön långhelg.
Här i Belgien bara regnar och blåser det......usch.
Idag var jag på IKEA och köpte ny soffgrupp. Det blev jättefint. Först ville jag köpa en vit, men det blev en beige istället. Jag ska ta kort imorgon så får ni se.

Det är inte klokt att det redan är 2:a advent imorgon! Var tar dagarna vägen? Tänk att det är julafton om lite över 2 veckor. Hjälp, och jag som inte ens har börjat köpa julklappar....men det är samma sak varje år, jag är ute i sista minuten. Jag tror att det beror på att det är så mycket folk ute och handlar nu. Det är skönt att kunna ta det lungt och att man inte behöver stå i långa köer.

Nicolas har blivit magsjuk....Det är ju inte så bra nu när hans examen börjar. Han är så ynklig och alldeles vit i ansiktet... Stackarn, hoppas han blir OK tills på måndag.  Det är inte klokt vad pojkar och speciellt män blir ynkliga och tycker synd om sig själva när dom är dåliga! Det är ju tur att vi kvinnor är starka :)
Nej nu får jag sluta babbla.
Ha det gott alla
Lotta

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Så fina alster jag ser här inne hos dig, tack för att du skrev en kommentar i min blogg
så jag kunde kika in hos dig.
Ha en fortsatt bra helg!

2007-12-08 @ 22:11:48
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Lotta,

Thanxxxxx

2007-12-09 @ 19:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0