god lördag kväll

Igår va vi på restaurang med vårt team, det va jätte mysigt!!
Fôrst va vi i Hooghuis och drack en liten aperetif (för Norrmen betyder aperetif inte samma sak det blir direkt in på the strong stuff)

Jag började med en svensk mixplanka (rådjur file, laxfile, elandfile, sill) mmmmmmmmmmm
Sen riktiga KÖTTBULLAR !!!! Jag hade blivit så van vid Ikeas köttbullar hihi

Och som efterät glass med blåbärsås mmmmmmmmmmm

oejoej jag börjar bli hungrig igen.

Idag va det meningen att jag skulle scrappa dom sista julkorten men jag är lite trött från igår.

Så jag vissar er nu lite nya LOs från min BOM, så får jag se om jag orkar fixa några julkort idag.

360408-52


Kortet här under är faktiskt det fôrsta kortet på mig och David som blev tagen den första kvällen vi träffades

360408-53

Och så mina söta djur


360408-54


Ursäkta igen dom dåliga bilder!! Nästa gång skall jag ta dom ur plastfickan!!

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Anette

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SNÄCKAN!

Vilka fina LO´s du gjort till din BOM! Gillar verkligen knapparna på sidan om djuren - snyggt!

Hoppas du har en bra födelsedag!
KRAM Anette

2007-12-08 @ 19:41:25
URL: http://www.anettesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0