Födelsedag

Idag fyller grannens pojk 5 år, så jag har gjort et litet kort.
I lördags åkte min man till Kina, och gissa vad, han lämnade pengar till min nya och mycket efterlängtade soffgrupp!! Gissa om jag blev glad! På lördag ska jag hämta den. Jag lägger in ett kort när den är på plats.

Garfield blir bara mer & mer busig för varje dag! Undrar hur det kommer att gå med julgranen? Jag är rädd för att hitta honom hängande i den varje dag. Vi får se. Jag testar, annars får jag väl sätta fast granen i väggen på något vis.... När det inte är barn man ska hålla koll på är det djuren!

Undrar om jag håller på att bli sjuk? Känner mig febrig och bara allmänt dålig. Denna veckan kvar, sen är jag ledig en hel vecka, så det är bara att hålla ut....
Jag hade tänkt att scrappa lite till på familjealbumet.

Nu får jag väcka Nicolas så han kan göra sig iordning för skolan.
Ha det gott
Lotta

360408-55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0