Äntligen!!!!

Har jag fått min nya soffgrupp! Vad fin den blev! Bättre än jag hade föreställt mig. Och dessutom är den jätteskön att sitta i! Jag har också en ny ugn, så nu kan jag baka utan att allt bränns ovanpå och är degigt inuti....
Idag har jag också pratat med min syster Mia för första gången via datan. Vad kul det var att kunna se henne med webcam och prata samtidigt! Ända problemet vi har är att hon bor i Malaysia, vilket gör att det är lite problematiskt med tider. Dom är ju 7 timmar "före" oss. Men just nu är hon i Sverige, så det är lite lättare. Jag har börjat bli en riktig hejare med datorer. Jag känner mig "in" som barnen säger.
Prata om barn, så är Nicolas fortfarande dålig. Han ska gå till skolan imorgon och se hur det går. Examen börjar ju på onsdag.
Här får ni se en bild på soffan. Visst är den fin? Först hade jag tänkt köpa en chaise longue, men gick för "pall" istället, och det funkar precis lika bra. Jag tog 2 st, så när vi har gäster behöver man inte sitta på matsalsstolar. Dessutom kan man lägga saker i dom, jättepraktiskt.

360408-58

Garfield som sitter och väntar på att jag ska sätta på datan, och när han försöker leka med Annas kanin genom buren. Han är riktigt busig och klättrar på allt.......

Ska vi jobba nu?

360408-57


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0