Syster

Hej!
Idag vräker det ner med snö! I love it!!! Jag sitter och väntar på att Anna ska komma med Mathéo för han ska sova här inatt så att Anna & Cedric får komma ut lite. Dom behöver ju ha kul ibland. Ja vi får se hur det går med vädret, för fortsätter det så här kommer dom ingenstans...
Igår kväll gjorde Andy & jag något som heter biltong. Det är torkat kött som vi åt mycket av i Afrika. Vi får se hur det smakar. Det är första gången vi försöker.
Jag ska tömma mitt "skafferi" idag så att Andy kan göra väggar & tak där inne. Ska bli så skönt att få det gjort! Nästa projekt blir entréen, sedan badrummet. Ja, det är alltid något att göra när man har hus.... Jag behöver ny trappa också m.m. Problemet är ju att finanserna hänger inte med.... Men det ska bli gjort en dag det har jag gett mig attan på!

Jag har gjort en LO med min syster och hennes man. Blev nöjd med den. Ganska enkel och stilren. Kortet är taget när vi var och hälsade på dom när dom bodde i Qatar.

Ha det gott
Kram
Lotta



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härligt enkel och stilren Lo.

Tack för titten hos mig och kul att du vill vara med och fira.

Kram Nilla

2010-02-02 @ 18:01:56
URL: http://jajisses.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0