Scrappat!

Hej,
Jag har nu scrappat lite i helgen, och det gjorde gott. Jag lägger bara upp en utav LOs idag, resten kommer.
Kortet är väl inte det bästa, för pappret är lite "skimmrigt" så det var svårt att ta ett bra kort även om det var utan blixt.
Det behövdes inte mycket dekorationer eftersom pappret i sig är så fint tycker jag, och det hade blivit "too much".
Jag ska verkligen komma igång med att scrappa mer nu. Om 2 veckor flyttar ju min dotter, hennes pojkvän och älskade lilla Mathéo till sin nya fina lägenhet, så då kommer jag säkert att ha mycket tid över att ta hand om mig själv och göra det jag vill när jag vill! Naturligtvis kommer det att bli tomt när 3 personer lämnar samtidigt, och jag kommer att sakna kramen jag får av Mathéo när jag kommer hem från jobbet.
Här kommer iallfall först en LO:



Sedan kommer Johans stolthet, hans nya fina och STORA bil!



Johans lilla föl som ju bara är såååå söt!



Och så Mathéo naturligtvis! Ett där han skrattar och ett där han somnade medans han åt.





Ha det gott
Kram
Lotta

Kommentarer
Postat av: Lucienne

så kul att du är tillbaka Lotta. Vad stor han har blivit Mathéo och sååå söt.

Din LO är toppen, det är som du säger behövs inte mycket på så fint papper.

Bilden på fölet måste du bara använda till en LO någon gång.

Kram, Lucienne

2009-06-09 @ 03:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0