Ensam

God morgon!
Ute spöregnar det och huset är så tyst nu när Mathéo, Anna & Cedric har flyttat in i sitt nya hem... Alla pojkarna sover.
Jag måste erkänna att jag var ledsen igår när dom åkte. Men dom var så lyckliga när dom åkte. Ja ingen liten kram på morgonen och ingen när jag kommer hem heller. Kommer det att bli lika svårt varje gång att av barnen flyttar ut tro?
Nej nu får jag sluta deppa och tänka på att jag kommer att kunna scrappa mycket mer!
Jag gjorde en LO igår till Johan's kompis som har en liten dotter. Pappret är helt underbart och kommer från Grodans såklart! Det syns inte så bra, men jag satte lite "bling" på blommorna.

Ha en bra dag!
Kram
Lotta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0