Bebisstök

Hejsan!
Jag har tagit lite bilder som bevis på att när det finns en bebis i huset finns det saker överallt!! Tänk att en liten skrutt ska ha så många saker! Jag undrar hur dom kommer att ha plats i sin lägenhet? Nu har dom ju ett stort hus så dom kan sprida ut saker lite överallt.
Först kommer bild på storarummet:


Sedan kommer matsalen:


Entrén:


Jag kan fortsätta så här genom hela huset!
Sist ville jag visa vilket hundliv Castor har.....En egen fåtölj, men jag funderar på att byta ut den mot en häftig hundkudde. Vi får se nu till sommaren.
Om ni tittar noga ser ni en kattsvans också. Annas katt tycker om att ligga på ryggstödet.


Visst är han söt??
Trodde ni verkligen att jag skulle säga hejdå utan att visa en bild på Mathéo? NEJ, men det bästa kommer sist!
Ha det gott alla.
Kram
Lotta


Kommentarer
Postat av: Katleen

Skölten är jätte coolt!! Den stora nallebjörnen verkar vara lite trött!! S♪4 söt Matheo är!! Vilket smile!!

2009-02-01 @ 09:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0