Tandvärk.....

Jag har nog spenderat den värsta helgen i hela mitt liv!! Jag har haft en hemsk tandvärk, och inte kunnat sova sen lördag kväll. Imorse var halva ansiktet helt svullen.......vilken tur att jag hade tagit ledigt idag! Jag hade aldrig kunnat prata i telefonen, och kan definitivt inte skratta för då gör det hiskeligt ont....
Varenda värktablett vi hade hemma har jag testat, men ingenting hjälper förutom att jag känner mig lite drogad.....
Som tur var kunde tandläkaren ta mig i eftermiddag. Det är nog första gången jag längtar efter att gå till tandläkaren! Han får göra precis vad han vill bara det onda går bort!! Att en liten tand kan göra så ont.
Hoppas att svullnaden har gått ner tills imorgon när jag ska till jobbet.
Det var så mycket som jag ville göra nu i helgen, men det får bli till en annan gång.
Sköt om era tänder!
Lotta

Kommentarer
Postat av: Katleen

Självklart!!! Inta kan Lotta vara ledig utan att besöka en läkare, sjukhus...tandläkare!

2008-09-29 @ 15:49:31
Postat av: Anonym

hejsan Lotta, det var ett tag sen.

Hoppas att det ordnade sig med din tandvärk.

Hinner du inte scrappa mer?

Lucienne

2008-10-06 @ 19:39:05
Postat av: Katleen

Hej du!! det finns något nice i min blogg till dig!!

2009-01-24 @ 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0