REGN.........

Vad trött jag är på detta regn. Igår var jag och handlade. Kom hem genomblöt.....
Nu på morgonen har vi ett uppehåll, men blir det tillräckligt för att hänga ut tvätt för att torka??? Ska jag vara modig?
I fredags kom Andy & Cedric hem med 2 STORA spänner med äpplen, så igår gjorde jag chutney, men det syns inte ens att jag har tagit något ur spännerna.....Det blir väl att hästarna får dom när jag har gjort äpplekakor, äpplesaft o.s.v.

Jag gjorde att kort till en kollega som fyllde år häromdagen som kommer här:



Min Afrikanska träfigur som barnen tycker ser hemsk ut....Jag kan inte förstå varför? Jag tycker han är jättefin!



Och sist men inte minst kommer Garfield i sin favoritskål.



Kramtill er alla
Lotta

Kommentarer
Postat av: Katleen

Men Garfield är ju så söt!

2008-09-14 @ 18:05:30
Postat av: Lucienne

Kortet är jättefin Lotta.

Garfield pryder din fina skål tycker jag.

Kram.

2008-09-17 @ 03:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0