Kanelbullar

Igår bakade Anna jättegoda bullar! Dom var lika goda som dom ser ut på bilden!
Jag var ju bara tvungen att scrappa dom för det är inte ofta Anna lyckas med att baka eller laga mat...
Anna & jag har också varit och köpt lite mammakläder. Det passar ju bra nu när det är rea. Vi köpte 3 byxor, 2 klänningar och 5 toppar. Hon har också 2 shorts, men vi får se om hon hinner använda dom innan vintern....Vädret är fortfarande dåligt med regn och mycket vind. Dom sa på väderleksrapporten att det skulle bli varmare nästa vecka.
Jag hoppas verkligen att jag får lite fint väder under semestern.

2 rum är nu färdigmålade. Mina axlar och armar värker, men det är roligt när man ser resultatet.
Jag vill bli färdig tills på lördag när mina föräldrar kommer, och det kommer jag bli även om jag ska måla på nätterna!

Ha en skön helg
Lotta


Kommentarer
Postat av: Lucienne

mmmm man blir sugen på kanelbullar.

Trist med dålig väder på semetern, hoppas att vädergubbarna har rätt.

2008-07-12 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0