hej

Ja, jag lever, men det har varit lite trist början på 2008, efter jul o nyårsledigheten gick min kära granne Johny bort.
Han va en jätte trevlig person alltid va han där för lite småprat ... som kunde bli en timme : ) alltid va han här för att hjälpa David i små renoveringsprojekt.... Han va den bästa granne nånsin och han kommer alltid att vara VåR GRANNE!!!

Så jag hoppas att året ändra lite på sig och att blir lite bättre, jag skall börja med att åka ett par dagar till min underbara stora familj i Bromölla!! Heregud det är ju mer än ett halvår jag va i Bromölla tro jag.
Och min mamma skickade den svenska Scrapbooking tidningen där min lillebrors kära flickvän Anette va me i en fototävling med jätte vackra foto!!! Det gjorde mig glad Tack mamma !!

Så hoppas jag att det blir en lugn söndag imorgon så jag kan läsa mera i tidningen o få inspiration igen och då kanske man kan skapa en LO!! Jag vissar er den imorgon i såna fall

Ta vara på varandra era nära o kära o njöt av varje minut ni får !!!!

Kramissar Katleen


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, vill bara tala om för dig att alla längtar tills du kommer.
Mamma

2008-01-20 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0