GOTT NYTT ÅR!

Jag ville bara önska er alla ett fantastiskt år 2008.
Det har inte blivit scrappat på ett tag eftersom mina föräldrar varit här i över en vecka. Det var fantastiskt att ha dom här i några dagar!
Vi hade en jättetrevlig jul med många klappar. Det var fullt under julgranen.
Jag har pratat nästan varje dag med min syster i verige via Skype. Vi har nog inte pratat så mycket på flera år! Jag gav mamma & pappa en webcam i julklapp, så nu har dom inga ursäkter att ine ladda ner Skype också.
Jag hoppas att jag kan göra lite alster i helgen att visa er.
Må gott alla!
Kram
Lotta


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Gott Nytt År!
Hoppas få se lite nytt snart...skönt att ni har haft en bra julhelg m familjen.

2008-01-06 @ 09:17:20
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0