Ledig!

Ja, jag är ledig resten av veckan! Det gör gott, jag tror jag behövde en liten paus från jobbet.
Det har varit underbart väder hela dagen, och nu har det börjat regna..... Eftersom jag inte kan göra mycket ute, har jag scrappat istället :)
Först kommer lite kort på min son Andy. Nu för tiden är det inte lätt att ta kort på honom, men när han var liten har jag några stycken som jag har scrappat.
Jag hoppas ni tycker om den.

360408-101

Här är ett kort som jag gjort till min mans syster som ligger på sjukhuset efter en stor operation.
Jag har använt glitterlim på igelkottarna, men det syns inte på kortet.

360408-102

Ha det gott, och lämna gärna en kommentar om ni tittar förbi.

Kram
Lotta


Kommentarer
Postat av: Katleen

Boe, tittade förbi :)

finemang!!!!

2008-04-23 @ 19:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0