Scrapträff

Jag vill börja med att tacka Katleen för den jättetrevliga lördagseftermiddag vi hade med att scrappa julkort!
Det var vekligen kul att kunna scrappa utan att ha barn & djur som stör stup i kvarten! Tack Lucienne för din hjälp med tips på hur jag skulle få Helge att se bra ut! Jag hoppas att när du är i Belgien nästa gång, så kan vi ordna en lite scrapträff.
Kanelbullarna som Katleen gjorde kanske inte riktigt smakade eller såg ut som kanelbullar....men dom luktade jättegott!
Här kommer lite smakprov på det jag gjorde. Jag bara ÄLSKAR min Helge stämpel!!! Jag känner på mig att det kommer att handlas fler.
Kram

Lotta

Julkort

360408-39

360408-38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0