Nya alster

Idag är det Fars Dag, jag hoppas att ingen glömmer sin pappa!
Jag ringde till min som bor i Bulgarien. Det var kul att höra hans röst. Däremot har han fortfarande inte fått kortet jag skickade för över en vecka sedan..... Hoppas det kommer fram.
Idag rengnar och blåser det så mycket att det är väl ingen människa som vill gå ut! Därför lägger jag in lite mer alster. Hoppas ni tycker dom är fina!
Ha det gott
Lotta

Det första är på min yngste son Nicolas. Jag märkte när jag var klar, att jag skulle ha förstorat kortet, men det blev bra ändå. Man lär sig ju av sina misstag, eller hur?

360408-21

Nästa kort är min gamle farfar, och jag tycker mycket om det även om jag har använt mycket "saker" på det. Svårast var nog att få snöret att sitta fast som jag ville.  Det blev väl inte riktigt som jag trodde, men , men.....

360408-20

Sista inlägget är på farmor & farfar, mamma & pappa och min faster & farbror.

360408-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0