Mysig Helg

Hej, ooo va härligt det är med långhelg! {jag är ledig på måndag.}
Så denna helgen blir det mycket scrappat !!!!
Men först visa jag er några sidor från min BOM

Här kommer en sida om mitt stjärntecken. Jag är Skytte.
Min BOM är på flamländska men i teksten om skytten jag hittade, Fanns det en massor som kommer överens med mig.

den som stämmer mest och som jag är säker på att många håller med om är:
"Tänker sällan innan hon pratar, kan ibland såra andra, men hon menar inte detta"

360408-28

Ursäkta blixten, men jag är inget proffs på att fota !!!

Sen en LO på ett foto där mina föräldrar satte mig i ett träd !!!!!
Jag tetsade Freestyling blev väldigt nöjd.

360408-29

Och så jag som skulle possera vid Strandängen i Bromölla i somras hahaha possera är ju MIN specialitet!!

360408-30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0