blääää

Goddagens, Idag har jag ingen ork alls att göra nåt va på en fest X-PARTY och va tvungen att smaka på XPARTY Cocktail, Den va inte go ;-) Må jätteilla idag.
Det va meningen att jag skulle på hobbymässa idag och köpa easy mount för det glömde Lotta o jag att köpa.
Men jag orkar inte ens öppna gardinerna här hemma....
Så få se om dom ha det på en hobbyaffär här i Hasselt eller så få vi testa med dubbelhäftande tejp.

Normallt skulle jag ut o övningsköra idag..... Men euhm jag tror att jag fortfarande har lite cocktail kvar i blodet.. Så det är ingen bra idee !!!

Mamma du får gärna komma hit oxå på lördag o scrappa.

Ha det jag tror jag skall lägga mig på soffan nu för ... det finns ju vissa som måste upp tidigt imorgon ; )

See you


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja,ja, du får ju faktiskt skylla dig själv...:)
Hoppas du mår bättre imorgon på jobbet!
Sov gott
Kram
Lotta

2007-11-11 @ 18:21:16
Postat av: Lisbet

Hej å hå...har tittat in din blog en stund. Så roligt att se hur andra scrappar.

2007-11-12 @ 10:22:59
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0